vrijdag 5 maart 2010

Weekoverzicht

De uitslag van de Cito-toets is binnen. De Cito-toets is naar verwachting gemaakt. Nu gaan we verder aan de slag om alle kinderen van groep 8 een fijne plek te geven in het middelbaar onderwijs.

Deze week hebben we ook een nieuwe klasgenote mogen verwelkomen, namelijk Julie. Ze zit in groep 7, ze stelt zich voor elders in de vrijdagbrief. Hartstikke leuk dat je erbij bent, Julie!

Volgende week hebben groep 7 en 8 allebei een aardrijkskunde toets. Groep 8 op maandag 8 maart, groep 7 heeft haar toets op woensdag 10 maart. Succes bij het leren!

Hoi, ik ben Julie Wellens.
Ik ben uit Canada verhuisd, uit Calgary, in het westen. Ik vindt OBS de Meent een hartstikke leuke school, en ik heb al veel vriendinnen! Ik kijk elke dag uit om te leren en om te spelen met mijn vrienden. Mijn favoriete vakken zijn alles, en ik hou veel van leren hier.
Ik rij paard bij manege de Bongerd en ik hou van volleybal. Ik vind deze school de leukste school waar ik naartoe ben geweest. Ik kijk ook erg uit om de vlag op te hijsen op maandag, want ik ben dan jarig!

Geen opmerkingen: